Search This Blog

21.11.11

TPP與特區護照美國免簽時間表

有線寬頻:曾蔭權對港進TPP持開放態度
雖然喺北京心目中,TPP係架空APEC,重建太平洋島鏈嘅一步。但曾蔭權係資深嘅經濟官員出身,佢好清楚,香港經濟依靠美國多於中國,所以佢係想入TPP。
佢同時提及香港特區護照Visa Waiver Program問題,係俾位美國上。因為亞洲四小龍裡面,新加坡同大韓民國已經免簽,如果台灣都免簽埋嘅話,兩隻香港主要使用護照幾時免簽,肯定係美國一著好有力嘅武器。
特別美國嘅電子授權系統,係有BN(O)嘅選項,關島試驗免簽,BN(O)係當United Kingdom Passport嚟處理,所以美國只要將BN(O)撥番入UK果度,BN(O)免簽就可以即刻生效。 BN(O)拒簽率、護照設計同申領程序同英國本土大致一樣,所以唯一阻力喺美國對華政策度。
如果香港入TPP,相信美國有可能對特區護照特殊處理(但特區護照設計亦可能要特別處理,睇會唔會恢復HKG代碼),同時俾BN(O)同特區護照免 簽,但如果北京唔俾香港玩嘅話,美國只係俾BN(O)美國免簽,美國厚待英籍香港人,將會係北京苦心資助特區護照咁多年最大打擊,幾乎等於一鋪清袋。
後話:台灣如果真係要美國免簽,由於台灣係有無居留權嘅華僑護照,所以要夾台灣身份證嚟用。我相信如果特區護照免簽,美國以安全理由,有機會係只限香港、澳門等地出生人士,中國出生俾唔俾,係另一個技術問題。

http://blog.martinoei.com/2011/11/tpp%E8%88%87%E7%89%B9%E5%8D%80%E8%AD%B7%E7%85%A7%E7%BE%8E%E5%9C%8B%E5%85%8D%E7%B0%BD%E6%99%82%E9%96%93%E8%A1%A8/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MosNotebook375g+%28MO%27s+notebook+3.75G%29

傳伊朗提供利國化武砲彈

(法新社華盛頓20日電) 華盛頓郵報(The
Washington Post)今天晚間報導,美國正在調查伊朗
是否將數百枚特殊化學武器用砲彈,提供給垮台的利比
亞強人格達費政權。
報導引述不具名美國與利比亞官員說法,指出這些
砲彈遭利比亞填充芥子氣,近幾週在利比亞中部兩個地
點被發現。
報導稱,美國情報機構正在率領調查砲彈來源。
匿名美國高層官員告訴華郵,「我們頗為確定已知
」這些砲彈是伊朗為了利比亞所設計製造。
另一名美國官員告訴華郵,「非常關切」伊朗提供
砲彈一事,不過這起事件發生在許多年前。(譯者:中
央社戴雅真)
http://hk.news.yahoo.com/傳伊朗提供利國化武砲彈-020503384.html

巴基斯坦電影院爆炸12傷

巴基斯坦南部港口城市卡拉奇的一家電影院20日晚上發生爆炸,造成至少12人受傷。

警方表示,此次爆炸發生在當地時間晚上10時半左右,地點發生在卡拉奇李市場的庫馬爾電影院。炸彈被安裝在該電影院的座椅下面。如果爆炸不是發生在幕間休息時間,受傷人數還會更多。警方已封鎖了爆炸現場,所有傷者都已被送往附近醫院接受治療。

另據醫院消息人士稱,大部分傷者都是腿部和腳部受傷,但是所有傷者都沒有生命危險。目前,尚未有組織或個人宣稱製造了此次爆炸事件。
http://hk.news.yahoo.com/巴基斯坦電影院爆炸12傷-014300992.html

日 5.5級地震東京震動

2011年11月21日

日本 311大地震重災區之一的茨城縣,北部昨早約 10時半發生黎克特制 5.5級地震,震源深度 10公里, 130公里外的東京也感受到震動,未收到傷亡及損毀報告,福島核電廠也沒受影響。
路透社
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20111121&sec_id=15335&subsec_id=15339&art_id=15818987